Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:167010
 
Evaluation:
Published: 04.12.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Globalizācija ir process, sakarā, ar kuru tirdzniecība tiek vadīta un paplašināta, neievērojot ģeogrāfiskās robežas. Globalizācijas aspekti, kuri ietekmē, lielākā vai mazākā mērā katru uzņēmumu, ir:
• globalizācija veicina nopietnāku konkurenci tirgū;
• lēmumi par vietas izvēli vairs nav atkarīgi tikai no vietējiem aspektiem;
• lēmumus par visiem biznesa procesiem pieņems, ņemot vērā globālo tirgus situāciju;
• tehniskais progress var īsā laikā sasniegt pasaules attālākos nostūrus,
• pieaug pieprasījums pēc kvalificētiem darbiniekiem, augstākā izglītība kļūst par konkurences noteicošo faktoru;
• uz tehniku balstītas profesionālās iemaņas nav tik vērtīgas, salīdzinot ar kvalifikāciju.

Tādēļ, lai īstenotu inovāciju, starpkultūru kompetence nozīmē vairāk, kā tikai zināšanas par citām kultūrām un kā rīkoties, tiekoties ar ārzemju biznesa partneriem. Uzņēmumam ir nepieciešams domāt par globālo ietekmi, efektiem un vajadzībām – Domā globāli, darbojies lokāli! Darbojies globāli, domā lokāli!

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register