Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:251435
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Nodarbības analīze

Stundas temata izvēle tika balstīta uz to ,lai šī problēma skolēnam būtu aktuāla ,būtiska , lai tiktu aktualizēta skolēnu iepriekš gūtā pieredze , saistot to ar viņu interesēm un izraisītu skolēnos motivāciju darbam.
Nodarbība tika plānota tā, lai katra piedāvātā aktivitāte saistās ar plānotajiem uzdevumiem un apgūstamajām prasmēm atbistoši standarta prasībām, lai katra aktivitāte atbilstu darbības teorijas prasībām un piesaistītu skolēnus. Aktivitātes tika plānotas vadoties pēc skolēnu vecumposmu attīstības īpatnībām un mācību vielas izklāsta pakāpenību un pēctecību.
Uzdevumi tika pakārtoti tā, lai nodrošinātu labās un kreisās puslodes spēju kanālu mijiedarbību.
Nodarbībā integrēju trīs mācību priekšmetu saturus-kā dominante ir sociālās zinības ,piesaistot latviešu valodu un matemātiku, ko centos vienu ar otru caurvīt, lai bērni būtu ieinteresēti darboties un gūtu jaunu pieredzi vienā veselumā.
Plānojot integrēto nodarbību ņēmu vērā konkrēto mācību priekšmetu standartus un programmas, kas atbilst šo skolēnu vecumam, un zināšanu, prasmju un iemaņu attīstības pakāpei, iepriekš semināros gūtās zināšanas ,prasmes, pieredzi un ieteikumus ,protams , stundu saskaņojot ar skolotāju. Lai realizētu mācību procesu un sasniegtu izvirzīto mērķi un nodarbība nebūtu garlaicīga, vienmuļa un skolēniem radītu motivāciju mācību darbā, izmantoju dažādus pedagoģiskos līdzekļus, kas man palīdzēs sasniegt izvirzīto mērķi un uzdevumus.
Nodarbību plānoju pieturēties pie šo priekšmetu satura pedagoģiskajiem nosacījumiem, proti, plānoju tā:
-) lai skolēniem pēc iespējas vairāk tiktu aktivizēti intelektuālie procesi – domāšana, iztēle, uzmanība, atmiņa, ko panāku ar pieredzes aktualizēšanu, problēmjautājumu palīdzību, uzdevumiem darba lapās, u.c.;
-) lai mācīšanās būtu kā komunikatīva darbība, skolēniem radīju iespēju izteikt savu viedokli, domas un uzklausīt cita domas, salīdzināt tās ar savām un izdarīt secinājumus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register