Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:424356
Evaluation:
Published: 15.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2008.g. - 2008.g.
Extract

Bērna attīstības pakāpe: 5.-6.g.v.
Tēma: Mājas.

Mērķis nedēļai: Bērnu interešu, izziņas un pieredzes bagātināšana par dažādām mājām un to daudzveidību.


Pirmdiena.
’’ Mūsu skolas mazie kaimiņi.’’
Dominante: Daba
Pakārtotais darbības veids: Rokdarbi, runa.

Mērķis. Emocionālas, saudzīgas attieksmes veidošanās pret dzīvniekiem un viņu mājvietām.

Uzdevumi:
1. Veicināt bērnu interesi vērot un pētīt apkārtnē esošās dzīvnieku mājvietas ( alas, ligzdas, dobumi)
2. Paplašināt bērnu priekšstatus par dažādām dzīvnieku mājām skolas tuvumā.
3. Vingrināt salīdzināšanas, skaitīšanas prasmes, saskatīt kopīgo un atšķirīgo, izdarīt secinājumus par dzīvnieku mājiņu dažādību.
4. Turpināt attīstīt sīko muskulatūru un darba iemaņas, gatavojot putnu mājas.
5. Rosināt emocionālas atsaucības attīstību, palīdzot strazdiņiem.
6. Veicināt sadarbības prasmes veidojot darbu pa pāriem ( putnu būrīši, ligzdas).


Otrdiena.
„Viens, divi ceļam māju”
Dominante: Matemātika.
Pakārtotais darbības veids: Tēlotājdarbība

Mērķis. Bērnu priekšstatu paplašināšana par ģeometriskām figūrām( apli, četrstūri, trijstūri), attīstot vērojumu prasmi saskatīt minētās figūras apkārtējā vidē.
Uzdevumi:
1. Vingrināt rēķināšanas, salīdzināšanas, vērošanas prasmes izmantojot apkārtējā vidē saskatāmās un aplicētās ģeometriskas figūras.
2. Nostiprināt ģeometrisko formu uztveri un prasmi tās saskatīt apkārtējā vidē( četrstūris, trijstūris, aplis, taisnstūris) vērojot dažādas mājas.
3. Rosināt bērnus veidot stāstījumu par savu konstruēto mājiņu tajā izmantojot
vienkāršus paplašinātus teikumus.
4. Matemātisko priekšstatu pilnveidošana caur dažādām aktivitātēm( ceļu mērīšana līdz mājām, pakāpienu skaitīšana utt.)
5. Pilnveidot konstruēšanas un aplicēšanas prasmes , strādājot ar audumu un aplikāciju.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register