Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:104371
Author:
Evaluation:
Published: 23.12.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Sabiedriskās attiecības ir komunikāciju process, bet mārketings - pirkšana, pārdošana. Tagad kad konkurence kļūst aizvien lielāka un noris cīņas par tirgus daļām, uzņēmumi jūt nepieciešamību cīņā iesaistīt aizvien lielāku ieroču arsenālu, arī mārketingu un PR. Būtībā integrētās komunikācijas ir visu instrumentu mērķtiecīga izmantošana, lai sasniegtu mērķi.
1)IMC ir dažādu formu motivējošās komunikācijas ar klientiem izstrādes un īstenošanas process kādā laika periodā;
2)Komunikācijas formu nosaka klients;
3)Ir jāidentificē visi kontakta punkti ar klientu un jāsadala pa prioritātēm pēc komunikācijas stipruma;
4)Lielu daļu interaktivitātes procesu ar klientu nodrošina komunikāciju tehnoloģijas;
5)Te nepieciešama jauna pieeja mārketinga komunikācijas rezultātu mērīšanā.

Amerikas reklāmas aģentūru asociācija (AAAA) IMC definē kā mārketinga komunikāciju plānošanu, kas atzīst pievienoto vērtību daudzpusīgam plānam, kas novērtē dažādu komunikācijas disciplīnu stratēģiskās nozīmes – piemēram, vispusīga reklāma, tiešā atbilde, tirdzniecības reklāma un sabiedriskās attiecības, un kombinē šīs disciplīnas, lai nodrošinātu skaidrību, konsekvenci un maksimālu komunikācijas ietekmi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1112283
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register