Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,64 (16%)
Discounted price*:
3,35
Purchase
Add to Wish List
ID number:265784
Author:
Evaluation:
Published: 14.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2013.g. - 2013.g.
Extract

Tiešais mārketings.
Mūsdienu jauno tehnoloģiju laikmetā kā labu pakalpojuma virzīšanas līdzekli var izmantot tiešo mārketingu, tas ir, informācijas izsūtīšana potenciālajiem klientiem ar e-pasta un pasta starpniecību. Jāizveido informatīvs, uzrunājošs, pārskatāms materiāls par biroju un par piedāvātajiem pakalpojumiem, kā arī jāpiedāvā iespēja pakalpojumam pieteikties elektroniski, piemēram, ar e-pasta starpniecību. Saņemot informāciju par pakalpojumu savā e-pasta kastītē, klients var vērsties birojā pēc pakalpojuma, izmantojot e-pastu, izklāstot savas problēmas būtību. Arī samaksu cilvēks var veikt elektroniski, izmantojot internetbanku. Līdz ar to cilvēkam nebūs jāiet tieši uz biroju. Tas ir ļoti noderīgi tiem klientiem, kas dzīvo tālāk no Rēzeknes, kā arī tiem, kuri nevēlas, lai viņu redz dzīvajā vai atpazīst.

8. Komunikāciju efektivitātes paredzamais vērtējums
Ja veiksmīgi tiks realizēti visi vai lielākā daļa plānoto mārketinga komunikāciju posmu un risinājumu, tad rezultātam vajadzētu būt pozitīvam. Ja sabiedrība tiks informēta par jauno pakalpojumu un tā saņemšanas iespējām, tad pirmie klienti varētu parādīties jau pēc īsa laika, jo tomēr šāda veida pakalpojums un uzņēmums ir reta parādība visā valstī, ne tikai pilsētā, tāpēc tas varētu radīt interesi sabiedrībā.
Galvenais mūsu uzdevums būs veikt savu darbu kvalitatīvi, lai klienti būtu apmierināti, tad piedāvātais pakalpojums varētu veiksmīgi virzīties tirgū un nostabilizēties tajā. Galvenais ir noturēt esošos kolientus un rast iespējas piesaistīt arvien jaunos klientus, izmantojot mārketinga komunikācijas līdzekļus.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Integrēto mārketinga komunikāciju plāns pakalpojuma virzīšanai tirgū”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/265784

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register