Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:454125
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Kopš plašsaziņas līdzekļu ienākšanas mūsdienu sabiedrībā, internets ir visaptverošākais un ietekmīgākais, salīdzinot ar pārējiem mārketinga instrumentiem. Līdz ar to arvien nozīmīgāka kļūst informācijas izvietošana un arī galamērķa mārketings globālajā tīmeklī. Internets ir ietekmīgs tūrisma biznesa mēdijs, ar ko pārdot tieši klientam. Tas ir līdzeklis, caur kuru dažādi tūrisma uzņēmumi vai asociācijas var iepazīstināt ar sevi, saviem produktiem potenciālos klientus, veicināt tūrisma galamērķu atpazīstamību visā pasaulē bez starpniekiem. (WTO 1999)
Internets ir kļuvis par svarīgu mārketinga instrumentu klientu piesaistē. Izmantojot internetu, no biznesa viedokļa tas nav tirgus tradicionālā izpratnē ar saviem principiem un likumiem, bet gan virtuālā vide, kur dažādas operācijas var veikt efektīvāk. Tūrisma organizācijām un uzņēmumiem tas ļauj aptvert daudz mērķtirgu (globālā izpratnē), komunicēties ar esošo vai potenciālo patērētāju visā pasaulē, līdz ar to arī ir zemākas izmaksas par reklāmas materiālu izplatīšanu. Patiesībā internetā uzņēmumam nav jāizstrādā atsevišķas mārketinga programmas katram tirgus segmentam, jo internetu izmanto visi, sākot ar darījumu tūristiem, kam internets nu jau ir ikdiena, beidzot ar “mugursomaiņiem” (backpackers), kas plāno un īsteno savu ceļojumu līdz pašai sīkākajai detaļai. Tomēr tajā pašā laikā, atšķirībā no tradicionālajiem plašsaziņas līdzekļiem kā drukātie materiāli, radio un televīzija, internets nodrošina komunikāciju „viens – vienam” (uzņēmums – klients).
Mūsdienīgam cilvēkam ļoti svarīgi ir taupīt laiku un iepirkties sev izdevīgā laikā. Internets šo iespēju pilnībā piedāvā, tas ļauj organizācijām komunicēt ar organizācijām, uzņēmumiem ar klientiem, apmainīties ar informāciju patērētājam ar patērētāju bez laika un telpas ierobežojuma. Cilvēks var rezervēt biļeti, istabu viesnīcā vai iepazīties ar informāciju par galamērķi, piemēram, sēžot mīkstā dīvānā pulksten 20:00 svētdienā, bez liekas gaidīšanas tūrisma aģentūrā vai pārzvanīšanas aizņemta telefona dēļ. Patērētājam ir vieglāk arī salīdzināt informāciju par galamērķi, ceļojumu paketēm, lidojumiem utt. (Liu 2000, ER)
Izmaksu ziņā komunikācija ar klientu internetā ir vislētākā. Atšķirībā no drukātajiem materiāliem, nav drukāšanas izdevumu un informācija internetā tūristiem ir daudz pievilcīgāka un kvalitatīvāka, jo tās atjaunošana virtuālos tūrisma katalogos ir vienkāršāka, līdz ar to ātrāka. Lielākais vairums uzņēmumu internetu izmanto kā informācijas apmaiņas sistēmu starp klientu un kompāniju, taču aizvien vairāk interneta komunikācijas tiek pielietotas online-mārketingam, pilnveidojot, attīstot un aicinot klientu uz pirkšanu online režīmā. Pateicoties internetam, pastāv iespēja vienlaicīgi strādāt ar lielu klientu skaitu, kā arī šādā veidā vienkāršāk veikt mārketinga pētījumus. (WTO 1999; Liu 2000, ER; Mackevičš 2003, ER)
E-mārketingam ir priekšrocība konkurences ziņā, jo mazie un vidējie tūrisma uzņēmumi var veicināt un pārdot savu produkciju internetā līdzās lielām kompānijām. Bet vispirms, protams, jāizsver vai veidot savu mājas lapu ir tikai iedoma sekojot e-komercijas revolūcijai vai arī nepieciešamība. (Rice et al 2002)

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register