Galvenais šīs intervijas mērķis ir iegūt priekšstatu par sociālā pedagoga profesionālo darbību un atspoguļot to, balstoties uz iegūto informāciju intervēšanas laikā.
Mana intervija notika ar vispārizglītojošās skolas sociālo pedagogu, jo viņa jau sen bija man pazīstama – viņa ir manas bijušās skolas sociālais pedagogs, kā arī ģeogrāfijas pasniedzēja.Kaut gan man pašai nebija ar viņu sakaru kā sociālo pedagogu, atceros, kaviņa ļoti aktīvi no visas sirds pildīja savus pienākums, strādājot ar citiem skolēniem, un palīdzēja viņiem.
Šī skolotāja ir ļoti komunikabls, aktīvs, pretīmnākošs, dzīvespriecīgs un galvenais apmierināts ar darbu cilvēks, tāpēc nekādu šķēršļu atklātai, godīgai un brīviplūstošai sarunai nebija - viņa labprāt stāstīja par darba specifiku, atklāja savas domas un uzskatus par sociālo pedagoģiju kopumā. Vienīgais, ko es nožēloju – man neizdevas uzzināt par problēmas risināšanas procesa metodēm, kuras pēc teorijas jāizmanto sociālajam pedagogam savā praksē.
Intervijas gaita noritēja skolā skolotājas kabinetā. Visi intervijas norises noteikumi tika ievēroti – neviens netraucēja sarunai, nepārtrauca domu gaitu, tikai vienu reizi skolas zvans lika mums atrauties no nepārtrauktās sarunas -diksusijas.…