Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:411265
 
Evaluation:
Published: 25.06.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
  Teorētiskā daļa    5
1.  SOCIĀLAIS MEDIJS UN TĀ KOMUNIKĀCIJAS ĪPATNĪBAS    5
2.  LIETOJUMSPROGRAMMA INSTAGRAM    8
3.  FOTOGRĀFIJAS IZTEIKSMES LĪDZEKĻI    11
  Praktiskā daļa    15
4.  METODES UN IZLASES APRAKSTS    15
5.  KONTENTANALĪZES KATEGORIJAS    17
  Secinājumi    20
  Nobeigums    24
  Izmantoto informatīvo avotu saraksts    25
  PIELIKUMI    25
Extract

SECINĀJUMI
1. Visām piecām modes inflencerēm profila saturs sastāvēja ne tikai no viņu individuālajām fotogrāfijām, bet bez modeļu individuālajiem attēliem bija ievietots, piemēram, ainavas attēlojums, produktu, citu indivīdu sejas, video u.t.t., kas liecina par to, ka, lai padarītu saturu daudzveidīgāku, tam nav jāsastāv tikai no pašas sevis, bet gan dažādojot un eksperimentējot, lai lietotājam ir interesantāk aplūkot izveidoto kontu, kuros nav vienlīdzīgas fotogrāfijas. Tieši šī iemesla dēļ veicot pētījumu, tika izveidota sadaļa “cits”, jo autores mērķis bija analizēt, kur ir attēlots un redzams pats influenceris nevis citi attēli, kas neattiecas uz to. Protams, pie šīs sadaļas arī ietilpst atbilžu varianti, kas nav attiecināti uz jau piedāvātajiem.
2. Lielākais uzsvars, lai izceltu fotogrāfiju ir apģērbs. Par cik apģērbs pieder pie neverbālās komunikācijas, tas fotogrāfijā spēlē ļoti lielu lomu, it īpaši šiem profiliem tas bija acīm redzami, jo ir, piedomāts pie stila kombinēšanas un parādīšanas, kad ir vēlme ņemt piemēru. Katrā attēla apģērbs bija pavisam cits, kur atkal pierādās, ka dažādība satura izveidē ir svarīga, lai nebūtu garlaicīgi redzēt un varētu izcelt savu tēlu. Izpētot 100 fotogrāfiju katram modelim 2018. gada griezumā 65% sastāvēja klasiskais apģērbs, 21%, kas neattiecas uz modeli, tikai 9% bija svinīgs apģērbs un izaicinošs 5%. Mūsdienās daudz profilu mēģina gūt popularitāti ar izaicinoši veidotajām fotogrāfijām, bet šeit pierādās, ka nav vajadzīgs publiskot savu atkailināto ķermeni, lai uz tā pamata iegūtu aktivitāti. (Skat.1.1.attēls)

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,77 €
Work pack Nr. 1379947
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register