SECINĀJUMI
1. Visām piecām modes inflencerēm profila saturs sastāvēja ne tikai no viņu individuālajām fotogrāfijām, bet bez modeļu individuālajiem attēliem bija ievietots, piemēram, ainavas attēlojums, produktu, citu indivīdu sejas, video u.t.t., kas liecina par to, ka, lai padarītu saturu daudzveidīgāku, tam nav jāsastāv tikai no pašas sevis, bet gan dažādojot un eksperimentējot, lai lietotājam ir interesantāk aplūkot izveidoto kontu, kuros nav vienlīdzīgas fotogrāfijas. Tieši šī iemesla dēļ veicot pētījumu, tika izveidota sadaļa “cits”, jo autores mērķis bija analizēt, kur ir attēlots un redzams pats influenceris nevis citi attēli, kas neattiecas uz to. Protams, pie šīs sadaļas arī ietilpst atbilžu varianti, kas nav attiecināti uz jau piedāvātajiem.
2. Lielākais uzsvars, lai izceltu fotogrāfiju ir apģērbs. Par cik apģērbs pieder pie neverbālās komunikācijas, tas fotogrāfijā spēlē ļoti lielu lomu, it īpaši šiem profiliem tas bija acīm redzami, jo ir, piedomāts pie stila kombinēšanas un parādīšanas, kad ir vēlme ņemt piemēru. Katrā attēla apģērbs bija pavisam cits, kur atkal pierādās, ka dažādība satura izveidē ir svarīga, lai nebūtu garlaicīgi redzēt un varētu izcelt savu tēlu. Izpētot 100 fotogrāfiju katram modelim 2018. gada griezumā 65% sastāvēja klasiskais apģērbs, 21%, kas neattiecas uz modeli, tikai 9% bija svinīgs apģērbs un izaicinošs 5%. Mūsdienās daudz profilu mēģina gūt popularitāti ar izaicinoši veidotajām fotogrāfijām, bet šeit pierādās, ka nav vajadzīgs publiskot savu atkailināto ķermeni, lai uz tā pamata iegūtu aktivitāti. (Skat.1.1.attēls)
…