Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:433099
 
Evaluation:
Published: 01.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Pirms industriālā sabiedrībā bērni mācījās zināšanas no saviem vecākiem, sekojot līdzi viņu ikdienas gaitām. Meitenes lūkojās kā sievietes iekopj dārzus, tīra māju, gatavo, puiši turpretī skatījās kā vīrieši apstrādā zemi, medī, izgatavo darba rīkus... Šādi viņi iemācījās pamatus kā dzīvot. Toties modernā sabiedrībā bērni šo prasmi apgūst skolā. 1
Skolu funkcijas:
Manifestā funkcija. Tā ir tāda funkcija, kas skolā iemāca tādas specifiskas lietas kā lasīšana, rakstīšana, aritmētiku u.c.
Latentā funkcija. Šīs funkcijas pamatā ir iemācīt bērnam uzvedības normas, attieksmi, disciplīnu, paklausīt autoritātei un kā svarīgākā tiek minēta- smagi strādāt, lai sasniegtu mērķi.
Šīs abas funkcijas ir vienlīdz svarīgas, lai bērns spētu uzaugt un attīstīties sabiedrībā pilnvērtīgi. Ja, piemērām, bērns nemācēs rakstīt vai lasīt, viņš nespēs izdzīvot turpmākajā dzīvē, kā arī nopelnīt sev iztiku.
Sociālās funkcijas:
• Mācīties prasme. Šīs prasmes iedalās: pamata prasmes- valoda, ģeometrija; praktiskās; kā arī vairāk specifiskās un uz darbu attiecināmās- metināšana, programmēšana.
• Pārraidīšanas kultūra.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register