Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:230012
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mūsdienu apstākļos, kad strauji attīstās ražošanas tehnika un tehnoloģijas un ātri mainās patērētāju pieprasījums, uzņēmumi nedrīkst paļauties tikai uz esošajiem produktiem, kurus tie piedāvā tirgū šodien. Jācenšas piedāvāt arvien jaunus produktus. Pretējā gadījumā konkurenti var apsteigt šo vajadzību apmierināšanā.
Ko nozīmē “jauns produkts“? Marketinga izpratnē pastāv dažas jaunu produktu kategorijas, kas atšķiras pēc jauninājuma pakāpes gan attiecībā uz uzņēmumu, gan patērētāju:
Orģināli produkti, kuri līdz šim vispār nav bijuši tirgū (piemēram, 80.-os gados tirgū pirmoreiz parādījās personālie datori).
Uzlaboti produkti, kuri nav orģināli, bet ir būtiski pilnveidoti (piemēram, jauni procesori, diski un citas datoru sastāvdaļas, kas var būtiski ietekmēt to raksturlielumus).
Modificētie produkti, kuri nav būtiski pilnveidoti, bet tomēr atšķiras no esošajiem (piemēram, datoram var mainīt dizainu un pievienot jaunas detaļas, kuras palielina tā darbības efektivitāti).
Esošu produktu sortimenta palielinājums (piemēram, uzņēmums paplašina savu sortimenta līniju ar dažādiem datoru monitoriem, kas atšķiras pēc izmēriem un citiem raksturlielumiem).
Jebkurā gadījumā tikai patērētājs novērtē produkta jauninājuma pakāpi. Tikai pēc viņa lēmuma produktu pirkt, uzņēmumam būs skaidrs: tirgus atzīs vai neatzīs šo jauninājumu. To izlaide ir saistīta ar lielu risku un augstām izmaksām. Turklāt, kā rāda pieredze, risks, ka pircējs var neatzīt jauno preci, ir lielāks nekā tās radīšanas risks.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1127237
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register