Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:796333
 
Evaluation:
Published: 06.01.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads (par baroka stilu un polifoniju)    3
  J.S.Baha dzīves ceļš    4
  J.S. Baha žanri un darbi    5
  Svītas žanrs    6
  Franču svītas si minorā analīze    8
  Redakcijas    13
  Grūtības mācību laikā    14
  Pianistu interpretācijas    14
  Izmantojamā literatūra    17
Extract

Mācību gaitā es izpētīju 3 dažādas redakcijas:
1) Urteksts (tam es sekoju visvairāk), kur nav nekādu dinamikas, tempa un štrihu apzīmējumu, tomēr dažviet ir atzīmēta ērta aplikatūra un pēdējā lapā atšifrēti visi izrotājumi. Dažās vietās ir pierakstīti vairāki izpildījuma varianti.
2) I.Zaharova redakcija (Maskavas izdevniecība “Mūzika”) - tā ir pilna ar dinamikas, raksturu un tempu apzīmējumiem, kā arī dažādiem štrihiem, līgām un aplikatūru. Tāda redakcija, pēc manām domām, nav īpaši piemērota, jo neļauj izpildītājam domāt un improvizēt pašam.
3) H.Kellera redakcija (izdevniecība “Edition Peters”), kas arī skaitās kā urteksts, tomēr deju sākumā ir uzradīts temps un dinamika, kā arī ir atzīmēta aplikatūra.
Mūsu bibliotēkā var atrast arī K.Černi, E.Petri un J.Ekiera redakcijas.

Grūtības svītas apguves procesā
Savā izpildījumā es nolēmu atkārtot visu deju pirmos posmus, jo tie pārsvarā visur ir īsāki un, manuprāt, nozīmīgāki. No tā attiecīgi parādījas jautājums – kā atkārtot, lai būtu dažādi un interesanti? Katrs posms atkārtojumā man skan klusāk, it kā attālināti. Dažreiz pamainu štrihus, konkrēti, pieliekot līgas vai otrādi – izmantojot staccato paņēmienu.
Viena no svarīgākajām problēmām bija balansa atrašana starp rokām, lai saprastu, kurai rokai un kurā brīdī ir jāpievērš vairāka uzmanība. Bija cītīgi jāstrādā ar garo nošu “izdziedāšanu”, lai skaņa nepazustu uzreiz, bet skanētu līdz galam. Tajos brīžos noteikti bija jāatcerās par roku atbrīvošanu un pareizu dziļu pieskārienu.
Darba gaitā nācās noņemt dažus izrotājumus, jo tie slikti ietekmēja tempa un skanējuma kvalitāti, kā arī dažreiz pasliktināja balansu starp rokām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register