Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:904262
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

1.nodaļa.
Jauna pieeja klases vadīšanā.

Ievads. Skolēnu un skolotāju savstarpējās attiecības. Daudzi skolotāji nav apmierināti ar savu dzīvi tādēļ, ka nav apmierināti ar skolēnu attieksmi pret sevi.
Pašdisciplīna. Skolēniem jābūt gataviem uzņemties atbildību par pašu izdarīto izvēli, tātad tā ir pašdisciplīna. Autoritārā un visatļautības skolās tas nav iespējams. Risinājums – demokrātiska skola, jo skolēniem ir iespēja lemt pašiem.
Sadarbība. Pastāv uzskats – ja starp skolēniem nebūtu izvērsta sacensība, viņi neveltītu mācībām visas iespējamās pūles. Rezultāts- rodas uzvarētāji un zaudētāji, nepastāv sadarbība skolēnu starpā, zaudētāju grupās rodas uzvedības problēmas. Daži pedagogi tomēr iebilst pret sadarbību, taču šāds arguments nav pamatots.
Savstarpējā cieņa. Skolas svarīgs uzdevums ir ieaudzināt savstarpēju cieņu, ja skolēns neprot cienīt sevi, viņš nepratīs cienīt arī apkārtējos – skolotājus, vecākus, skolas biedrus.
Dalīta atbildība. Dalīta atbildība nozīmē, katram kā indivīdam grupā izteikt savu viedokli, un pēc tam pieņemt kopīgus lēmumus. Skolotājs ir kā grupas vadītājs.
Sociālā vienlīdzība. Demokrātiskā skolā katram skolēnam ir tiesības izteikt savus uzskatus, skolotājam nav tiesību skolēniem uzspiest savus uzskatus. Starp skolēniem, un starp skolēniem un skolotāju valda sociāla vienlīdzība. Tiek salīdzināti autokrātiskais skolotāju vadības stils un demokrātiskais skolotāju vadības stils, autokrātiskajā vadības stilā šāda sociāla vienlīdzība nav iespējama.

2.nodaļa.
Skolēnu uzvedības izpratnes psiholoģiskie pamatprincipi.

Ievads. Skolas pamatuzdevums ir atvieglot mācīšanos. Skolotāja uzdevums ir nodrošināt skolēniem intelektuālo, sociālo, emocionālo un fizisko attīstību, lai skolotājs to varētu veikt viņam ir jāzina par teorija par cilvēku uzvedības principiem, jo katrs skolēns nāk no savas ģimenes ar savām tradīcijām un savu vidi.
Motivācijas pamatā ir piederības izjūta. Mūsdienu sabiedrībā katrs no mums pieder pie kādas sabiedrības daļas, arī bērni neizaug izolēti. Skolotājiem būtu jāprot veidot pozitīvu skolēnu attieksmi pret darbu, draudzību un mīlestību, un tas viss ir kontekstā ar ģimeni, skolu un sabiedrību. Laikā kamēr skolēns atrodas skolā,, tā ir “viņa vieta sabiedrībā” viņam tur ir jājūtas “kā mājās”.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register