Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:366425
 
Evaluation:
Published: 03.04.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Klasvadības pamati    3
2.  Izvēlētā klasvadības filozofija.    9
3.  Preventīvais klasvadības aspekts.    9
4.  Atbalstošais klasvadības aspekts.    12
5.  Korektīvais klasvadības aspekts.    13
6.  Risinājumi modelētai situācijai.    14
7.  Secinājumi savai turpmākajai profesionālajai darbībai.    16
  Izmantoto avotu saraksts    17
Extract

1.Klasvadības pamati

Mācību stundas plānošana. Plānojot mācību stundu, es ievērošu nepieciešamību mainīt darbības veidus, lai noturētu skolēnu uzmanību visas stundas laikā.
Kā piemēru es izskatīšu savā praksē vadīto klases stundu.

Es bieži dzirdēju no bērniem, ka mācīties ir garlaicīgi un viņi nesaprot, priekš kam viņiem to vajag. Mans mērķis bija parādīt bērniem, ka bez izglītības nav iespējams strādāt nevienu profesiju, izņemot mazkvalificētu un zemi atalgotu darbu. Es izstrādāju klases stundas plānu (1. tabula) un sagatavoju priekšmetus (1. att.). Priekšmetus es plānoju sadalīt starp bērniem, un aicināt viņus uzminēt, kam šie priekšmeti varētu piederēt. Kad bērni būs uzminējuši visas profesijas, mēs apspriedīsim, kuras profesijas pieder pie fiziskā darba un kuras pie garīgā.
Stundas otrajā daļā es plānoju apspriest ar bērniem, kādas zināšanas ir nepieciešamas, lai šīs profesijas apgūt. Kādas profesijas, viņuprāt, ir svarīgākas, un kādas mazsvarīgākas un kāpēc?
Stundas beigās es prasīšu bērniem sniegt atgriezenisko saiti: vai dzirdētais un apspriestais klases stundā lika viņiem mainīt savas domas par mācīšanos? Vai ir kāda profesija, kura viņus iekārdināja pēc apspriestā? Kas no klases stundas dzirdētā viņiem šķita visinteresantākais, par ko viņi iepriekš nav dzirdējuši? Kurš no priekšmetiem viņiem likās interesantāks un neparasts?…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register