Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:631471
 
Evaluation:
Published: 16.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Tā kā mūsdienās cilvēka nospraustās robežas un līdzšinējie domāšanas moduļi ir zaudējuši savas funkcijas, tad daudzi PR praktiķi savu ikdienu joprojām sāk ar situācijas analīzi, mērķa grupas analīzi, stratēģijas un paveiktā izvērtējumu (Cutlip,2000 (2.lit.avots, 17.lpp.)), jo šo darbību pamatā ir modernā komunikāciju teorija, kas uzsver procesu, racionālismu, sistēmu, kārtību un kontinuitāti. Taču ir nepieciešamas korekcijas, kuras veicot jāņem vērā vide – postmodernā laika vajadzības un prasības.
Komunikācija (communication – abpusēja apmaiņa, communicare – darīt kopā, ziņot, communis – kopīgs, vispārīgs, sabiedrisks) joprojām kalpo par sabiedrības evolūcijas veicinātāju. Efektīva komunikācija ir tikai tāda komunikācija, kas ir atgriezeniska un apmierina abas puses. Taču runājot par masu medijiem ar jēdzienu komunikācija vairāk jāsaprot vienvirziena pārraidīšana un izplatīšana, atbildes reakcija iespējama tikai ieteikuma formā. Komunikāciju traucējumi joprojām novērojami sabiedrībām, kurās valdījis/valda totalitārais režīms. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register