Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:756891
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Šis pētījums ataino galvenos komunikācijas pamatprincipus emociju menedžmentā, visos organizācijas apektos – arī ar līdzstrādniekiem, ne tikai ar klientiem. Tika veikta piemēru kontentanalīze abos gadījumos – gan negatīvu, gan pozitīvu emociju izrādīšanā: „profesionalitāte” tiek uzskatīts par vispareizāko emociju menedžmentu; arī pozitīvas, ne tikai negatīvas emocijas ir jāmāk izrādīt pareizā veidā un pareiza negatīvo emociju izrādīšana visbiežāk nozīmē emociju maskēšanu.
Emocijas ir neatņemama un būtiska organizācijas ikdienas daļa. Emociju menedžment ir jāpēta daudz plašākā spektrā, jo tas parādās ne tikai saskarsmē ar klientiem, bet arī darbinieku mijiedarbības rezultātā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1123079
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register