Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:837538
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Komunikācijas situācijas noteikšana un formulēšana

Komunikācijas situācija kontaktējoties ar cilvēkiem darbā:
Banka. Pie klientu apkalpošanas speciālista nāk dažādi cilvēki, ar dažādiem raksturiem un tēliem. Tādā veidā izveidojas vairākas izrādes sarežģītas un vienkāršas, kurā klientu apkalpošanas speciālists ieņem vairākas lomas un pielāgojas dažādām situācijām. Piemēram, izplatītas situācijas ir, kad klients uz banku atnāk sadusmots ,jo viņa automātiskais maksājums nav aizgājis laicīgi vai arī nemaz. Mēs esam laipni un mierīgi atrisinām situāciju, visu pārbaudām sistēmā un bez tam pieslēdzam klientam vēl tos produktus, ar kuru palīdzību viņš var pārbaudīt vai viņa automātiskais maksājums ir izpildījies!

Cilvēku komunikācija sastāv no sevis un citu indivīdu izzināšanas. Mūsu ikdiena sastāv no ļoti daudz dažādiem komunikācijas veidiem ar dažādiem cilvēkiem. Katram šim mūsu kontaktam ir kaut kāds pamatojums, tīšs vai netīšs iemesls kādai no konkrētajām komunikācijas situācijām. Kā raksta Ē. Gofmanis: Tiklīdz cilvēku tuvumā parādās kāds indivīds, tie parasti mēģina iegūt par viņu pēc iespējas vairāk informācijas, lai varētu to izmatot savā labā. Kaut gan šķiet, ka daļa no šīs informācijas tiek ievākta gluži pašmērķīgi, parasti uz to mudina itin praktiski apsvērumi. Informācija par indivīdu palīdz definēt situāciju, ļaujot pārējiem jau iepriekš zināt, ko viņš no tiem sagaidīs un ko tie drīkstēs gaidīt no viņa. Šādi informēti, pārējie zinās, kā vislabāk rīkoties, lai panāktu viņa vēlamo reakciju.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1129296
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register