Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:446838
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.04.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Manuprāt, lai uzlabotu komunikāciju starp klientu un pārdevēju ir jārada pozitīva gaisotne, tāda kas pat negatīvi noskaņotu klientu kaut nedaudz nomierinātu. Tā var būt mūzika, patīkama smarža, dažādi dabas motīvi vai kas cits. Viekala videi ir jābūt arī tādai lai klientam rastos pēc iespējas mazāk jautājumi, lai tajā būtu viegli orientēties, viss būtu pēc iespējas vairāk un labāk paskaidrots, pieejams, lai to varētu saprast jebkurš cilvēks. Tādējādi var gan izvairīties no liekiem jautājumiem, bet gan efektīvāk un ātrāk nodrošināt darba procesu. Komunikāciju starp klientu un pārdevēju notiekti arī ietekmē apģērbs kādā pārdevējs ir ģērbies. Tam ir jābūt adekvātam, formālam un piemērotam noteiktajam darbam. Komunikācijā ļoti svarīga ir arī runas skaidrība, neverbālā valoda, stāja, poza, sejas vaibsti, mīmika. Tas viss manā uztverē ir ceļš pretīm veiksmīgākai komunikācija ar klientu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1385757
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register