Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,38 (11%)
Discounted price*:
3,11
Purchase
Add to Wish List
ID number:691625
Author:
Evaluation:
Published: 19.10.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

OTRAIS PASAULES KARŠ 1939-1945
Atšķirībā no pirmā: jauni mediji, moderni ieroči, tehnoloģijas, lielāks vēriens. Iesaistīja vairāk cilvēku nekā jebkad agrāk, civiliedzīvotāju arī, iznīcināšana, pat atombumba. Visās valstīs valdība pārvalda informāciju medijos; komunikācija kalpo karam (īpaši filmas), mērķu skaidrojums, nac. identitāte.
Radio nozīmīgākais medijs, informācijai (nosacītai), organizācijai, propagandai, izklaidei (uztur noskaņojumu iedzīvotājos). Plakāti! Nozīmīgs propagandas līdzeklis!

Latvijā gan padomju, gan nacistu plakāti.
Lv medijos – nacistiskā antisemītiskā propaganda.

AUKSTĀ KARA LAIKMETS 1945-1989
Amerikanizācija. Amerikāņu dzīvesveids – labklājība, patērniecība. Dzīve plaša, plaukstoša, jauneklīga. Levi džinsi, motocikli, kupli mati, kola, kovboji. Antiamerikānisms – kultūras elites aprindās. Cilvēki uz mēness. Patērēšana, reklāmas. Makdonaldizācija. 70. gadi – stagflācija – ekonomika uz vietas+inflācija. Indivīds kultūras centrā. Samazinās laikrakstu skaits. Preses saturs: 60. gadi objektīvā žurnālistika, hard news; 80. gadi komerciāls spiediens, sabiedrības dzīves atsegums.
Žurnāli: vispārēja patēriņa, biznesa, literārie, akadēmiskie, ziņu, sabiedrisko attiecību. Žurnāli sadzīvo ar tv. Videomagnetofons 1976.
Aukstais karš – sēdēšana uz pulvera mucas, kara gaidīšana. Karam noslēdzoties, kara rēgs nepazuda. Bija sajūta, ka starp bijušajiem sabiedrotajiem agrāk vai vēlāk atkal sāksies karš. Bērni augot domāja, ka viņiem būs jākaro. Jaunieši vēlāk sāka pret to protestēt.
Karte. Krievija, visur Krievija (PSRS).
Saspīlējums 1946-1962. Vinstons Čērčils kā simbols, politiķa tēls, viens no visspilgtākajiem 20.gs. politiķiem. 3 lietas – cigārs, peace – uzvara, tauriņš. dzelzs priekškars ir šķērsojis kontinentu.
Pēc otrā pasaules kara – konservatīvisma posms.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,02 €
Work pack Nr. 1356826
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Komunikācijas vēstures konspekts”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/691625

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register