Mediju plāns un radošais plāns savā starpā ir saistīti pirmkārt tā, ka tie ir reklāmas kampaņas, mārketinga plānas sastāvdaļa. Iepazīstoties ar materiāliem, es atklāju vēl vienu specifisku saistību plānotājiem ir nepieciešams zināt reklāmas likumu, kā arī specifiska juridisko aspektu zināšanu attiecībā uz tabakas, alkohola reklāmām kā arī uz daudziem citiem man nezināmiem aspektiem, piemēram, bērnu izmantošana reklāmā, zāļu reklāmas utt.
Reklāmas radošais plāns sākas ar īsu uzmetumu, kurā atbildēts uz šādiem jautājumiem:
1)Pamatjautājumi, kas ietekmē produktu/brandu:
a.klienta tēla novērtējums
b.reklāmas novērtējums
c.dokumentāls pētījums
2)Biznesa iespējas un mērķi…