Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:690350
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mediju plāns un radošais plāns savā starpā ir saistīti pirmkārt tā, ka tie ir reklāmas kampaņas, mārketinga plānas sastāvdaļa. Iepazīstoties ar materiāliem, es atklāju vēl vienu specifisku saistību plānotājiem ir nepieciešams zināt reklāmas likumu, kā arī specifiska juridisko aspektu zināšanu attiecībā uz tabakas, alkohola reklāmām kā arī uz daudziem citiem man nezināmiem aspektiem, piemēram, bērnu izmantošana reklāmā, zāļu reklāmas utt.

Reklāmas radošais plāns sākas ar īsu uzmetumu, kurā atbildēts uz šādiem jautājumiem:
1)Pamatjautājumi, kas ietekmē produktu/brandu:
a.klienta tēla novērtējums
b.reklāmas novērtējums
c.dokumentāls pētījums
2)Biznesa iespējas un mērķi…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register