Gan līdzšinējos, gan arī iespējamos tālākajos pētījumos svarīga ir bijusi jaunrade, informācijas uziešana, līdera – sekotāja komunikācija, jūtīgums, informācijas plūsma un dalība lēmumu pieņemšana, ziņu filtrēšana un sagrozīšana, komunikācijas kanāli, kā arī atgriezeniskās saites apstrāde.
4. Stohl, C. Globalizing organizational Communication.
The Handbook of Organizational Communication.
Organizatoriskās komunikācijas globalizēšana.
Lai norisinātos globalizācija, nepieciešama kulturālās barjeras pārkāpšana, izmantojo ekonomiku, valodas, kā arī tehnoloģijas utt. Par šīm kulturālajām barjerām uzskata stereotipus, selektīvās uztveres problēmas, aizspriedumus, gaidas un aprobežotību.
Organizatoriskā komunikācija arī ir ļoti lielā mērā saistīta ar kultūru. Pateicoties komunikācijai ir iespējama uzņēmumu transformācija, saplūšana un izdzīvošana globālajā vidē.
Kultūra tiek apskatīta gan estētikas, gan vērtību, gan visas cilvēku dzīves kopuma kontekstā.
…