Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:672543
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.11.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

Konflikta struktūra
Konflikts norisinājās lielā starptautiskā uzņēmumā, klientu servisa nodaļā. Iesaistītās puses bija
kolēģes. Kolēģē A darba stāžs bija aptuveni 2,5 mēneši, kā arī viņa bija konflikta ierosinātāja, un
kolēģe B bija konflikta otrā iesaistītā puse, kura uzņēmumā strādā 2 gadus. Priekšmets bija par to,
ka persona A apmācību periodā (apmācīja B persona) izjuta diskriminējošu attieksmi un veica
sūdzību personāldaļai par kolēģi B. Svarīgi kontekstam piebilst, ka darbiniece A ir citas rases
pārstāve. Pats konflikts radās mirklī, kad B darbiniece tika izsaukta pie vadības, tā noliedza
jebkādas diskriminējošas darbības pret A personu. Konfliktā abas iesaistītās puses mēģināja
pierādīt savu taisnību, ņemot vērā, ka nebija nedz liecinieki, nedz pierādījumi, kas apstiprinātu
vienu no pusēm. Personāldaļa un komandas līdere bija kā trešā puse, lai vadītu sarunu uz
risinājumu.
Konflikta iedalījums
Šis konflikts var tikt iedalīts zem subjektīvā un savstarpējo attiecību konflikta, ņemot vērā, ka
konflikts ir subjektīvs, kas ir starp divām personām, un kā katra persona to ir uztvērusi. …

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register