J.Nosaukums „BeBrave” tulkojas kā – „Esi drosmīgs”. Kāpēc tieši šada izvēle?
A.Šim nosaukumam pavisam noteikti ir ļoti liela nozīme, jo brīdī, kad sāku savu biznesu, situācija tirgū bija piesātināta, ja tā var teikt, tas bija laiks, kad ekonomika strauji attīstijās, cilvēkiem uzsākt kaut ko bija daudz vieglāk, nekā šobrīd, tāpēc konkurence bija ļoti liela, tirgus vēl nebija tik ļoti izpētīts, viss likās svešs un nepazīstams. Tāpēc nosaukums bija kā atgādinājums man, lai neaizmirstu, ka jābūt drosmīgai, lai kaut ko sasniegtu.
J. Tātad – cik ilgi Jūs jau esat šī uzņēmuma vadītāja?
A. Šī gada rudenī būs jau desmit gadu.
J. Sieviete biznesā – citi uz to skatās skeptiski. Kā jūs to vērtejat?
A. Tas ir mīts, ka sievietes biznesā ir vājas, ka visu ņem pārāk emocionāli un es laikam esmu tam ļoti labs pierādījums.(Smejas)
J. Kā Jums radās ideja uzsākt apģērba vairumtirdzniecību?
A. Biju ceļojumā, Turcijā. Satiku savu skolas laika draugu, kurš tobrīd veiksmīgi bija iekārtojies darbā Itālijā. Viņš tur bija atvēris savu veikalu, kurā pārdeva to dizaineru apģērbus, kurus šobrīd var iegādāties arī pie mums. …