Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
1,99
You save:
0,28 (14%)
Discounted price*:
1,71
Purchase
Add to Wish List
ID number:377199
Evaluation:
Published: 14.11.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2015.g. - 2016.g.
Extract

Parasti uzņēmumi izvēlas multinacionālo stratēģiju, lai pēc iespējas apmierinātu lokālo klientu vajadzības, sniegtu ārvalstu filiālēm brīvību piemēroties ārvalstu politiskajām, ekonomiskajām tirgus likumdošanas atšķirībām, ieviešot šo stratēģiju jāspēj efektīvi piemērot sava produkcija vai pakalpojumi, mārketinga pasākumi lokālajam tirgum. Šī stratēģija ietver diezgan augstu decentralizācijas pakāpi, galvenajai atrašanās vietai neesot lielai tiešai ietekmei pār tās ārzemju filiāles darbību.
Globālās stratēģijas ideja ir par globālā līmeņa standartizāciju savā darbībā un produkcijas ražošanā. Uzņēmumiem, kas izvēlas globālo stratēģiju ir mazs lokālais spiediens, bet liels izmaksu samazināšanas un darbības efektivitātes spiediens, šo stratēģiju izvēlas kompānijas ar standartizētu produkcija. Šī stratēģija mudina uzņēmumu domāt par produktu radīšanu pasaules tirgum ražojot tos globālā līmenī un efektīvi izmantojot dažādus paņēmienus kā piemēram mārketinga.
Transnacionālā stratēģija, apvieno tirgus jūtīgumu un produktu lokalizācijas nepieciešamību un globālo efektivitātes integrāciju, kombinējot multinacionālo un globālo stratēģiju, šāda stratēģijas īstenošana piemīt specifiskas īpašības, kā globālās zināšanas. Šādi uzņēmi attīsta prasmes, izplata inovācijas visās globālajās operācijās un izmanto tās, lai uzlabotu sava uzņēmuma galvenās kompetences.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Konkurence globalizācijas apstākļos”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/377199

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register