Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:228222
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Ieejot veikalā cilvēki apjūk, jo, piemēram, ja ir jānopērk siers, piedāvājuma klāsts ir daudzveidīgs, savukārt, lai mājās būtu elektrība mēs varam izmantot tikai „Latvenergo” pakalpojumus. Tas ir tāpēc, ka pastāv dažādas tirgus struktūras ar dažādiem konkurences veidiem. Tātad cenu ietekmē ne tikai preces pieprasījuma vai piedāvājuma daudzums, bet arī konkurence – ekonomiska sacensība starp diviem vai vairākiem tirgus dalībniekiem par visizdevīgākajiem preču pārdošanas un pirkšanas nosacījumiem, kā arī lielāku peļņu.1
Ekonomisti McConnel un Brue, kā arī Libermanis, izdala četrus tirgus modeļus, kas vienlaikus tiek raksturoti kā konkurences veidi:
1)pilnīgā konkurence;
2)monopolistiskā konkurence;
3)oligopols un oligopsons;
4)monopols un monopsons.
Turpretī ekonomiste Bikse, apskatot konkurences veidus, apvieno oligopolu un oligopsonu, kā arī monopolu un monopsonu zem viena konkurences veida punkta – nepilnīgā konkurence. Arī Bikse izdala četras dažādas tirgus situācijas tāpat kā iepriekš minētie ekonomisti…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1165289
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register