Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:557927
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Ir vairāki kritēriji kas nosaka šādu konkurences sadalījumu. Pirmkārt, tā ir iespēja ietekmēt tirgu. Tas ir arī pārdevēju skaits kas darbojas tirgū, pircēju skaits tirgū, tas ir realizējamās produkcijas veids, tie ir nosacījumi iekļaušanai kādā nozarē, visbeidzot tie ir ārpuscenas konkurences apmēri, dažkārt tiek minēts vēlviens kritērijs, t.i., iespēja saņemt nepieciešamo tirgus un tehnisko informāciju.
Pilnīgā konkurence ir ideāla tirgus struktūra, kurā pircēji vai patērētāji un ražotāji vai pārdevēji konkurē tieši viens ar otru, pilnībā pakļaujoties pieprasījuma un piedāvājuma likuma darbībai.
Ekonomisti par ekstrēmālāko konkurences veidu sauc pilnīgo konkurenci. Pilnīgā konkurence sastopama tirgū, kurā ir daudz uzņēmumi un katrs pārdod līdzīgu preci, ir daudz pircēji, neierobežota ieeja nozarē, uzņēmumiem šajā nozarē nav priekšrocību pār jaunajiem potenciālajiem ienācējiem, uzņēmumi un patērētāji ir pilnībā informēti par katra uzņēmuma produktu cenām. …

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register