Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:399570
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Ievads
Konkurenci uzskata par vienu no ekonomikas virzošajiem spēkiem. Tās esamība ir īpaši izdevīga patērētājiem, jo tā sekmē preču un pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanos un cenu samazināšanos.
Produkts pats spēj sevi pārdot tikai ļoti īpašos apstākļos. Mūsdienās uzņēmuma darbiniekiem ir jāapzinās prasības, ko tirgus gaida gan no produktiem, gan uzņēmuma. Lai sasniegtu uzņēmuma mērķi, tam ir jāpiedāvā tāda veida preces un pakalpojumi, kas klientiem ir ne tikai vajadzīgi un iekārojami, bet arī tos apmierina.
Klientu apkalpošana ir viens no faktoriem, kas nodrošina ienākumu stabilitāti. Apmierinātie klienti atkārtoti iegādāsies uzņēmuma produkciju un pozitīvi atsauksies par uzņēmumu potenciālajiem klientiem. Tos tik viegli neietekmē konkurentu piedāvājums, un tie labprāt pērk arī citus tā paša uzņēmuma produktus.
Konkurence
Vairums lietu, kuras mēs pērkam tirgū, mēs varam izvēlēties. Iegādājoties automašīnu, zobi pastas tūbiņu vai brīvdienu ceļazīmi uz ārzemēm, mēs atrodam vairākas firmas, kas savstarpēji konkurē. [2; 101]
Pēc definīcijas konkurence ir cīņa starp preču ražotājiem par izdevīgākiem preču ražošanas un realizēšanas apstākļiem un iespēju gūt peļņu. [3;219]
Konkurences līdzekļi
Mūsdienās lielākajā daļā nozaru preču piedāvājums ir lielāks nekā pieprasījums. Preču bagātība, pat pārbagātība, izvirza prasības katra uzņēmuma efektivitātei šajā pircēja tirgū. Konkurences līdzekļi ietver tos līdzekļus, kas ir pieejami uzņēmumam, lai ietekmētu pieprasījumu pēc savām precēm un pakalpojumiem. Mārketinga speciālisti konkurences līdzekļus parasti grupē tā sauktajā mārketinga kompleksā jeb marketing mix vai četros „P”: Produkts, cena, veicināšana un vieta. [1; 138]
„Produkts” – pārdodamā prece vai pakalpojums – ir galvenais konkurences līdzeklis. Produkta jēdziens bez paša produkta ietver visu, sākot no iepakojuma dizaina līdz veidam, kādā tiek izskatītas sūdzības.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register