Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:886468
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Ja tirgus ir definēts pietiekami plaši, ka tas ietver visas nozares un ņem vērā konkurentus, kas stājās uz ievērojamu pieredzes līmeni un ietaupot izmaksas par lielām izdevumu posteņus, tas var iekļaut klases produktiem, kas tikai vāji apmierina patērētāju vajadzības, līdzība piedāvāto funkciju vai ražošanas metodēm.
Vairumam konkurētspējīgiem stratēģiskajiem mērķiem, piemēram rūpnieciskā orientācija tirgū bieži vien ir pārāk plaša, bet tas ir svarīgi tad, ja ņem iegādes un jaunu produktu vai paredz, cik liela ir iespēja, ka tirgū var būt jauni konkurenti.
Tirgus – arēna, kur patērētāji ar savām vajadzībām vai problēmām satiekas ar konkrēto produktu vai pakalpojumu pārdevējiem, kas konkurē viens ar otru, lai apmierinātu pircēju vajadzības.
Stratēģiskie lēmumi prasa plašāku tirgus noteikšanu, kas iekļauj:
Tirgus iespējas, kuras neapkalpojas īstajā brīdī;
Tehnoloģiju, cenu un piegādes noteikumu izmaiņas, kuras paplašina produkcijas diapazonu, pieņemot kā substitūtus;
Potenciālos jaunos konkurentus, kas atnāk no blakus tirgiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1124375
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register