Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:376182
 
Evaluation:
Published: 13.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Rimi Baltic
Rimi Baltic veikalu tīkls ir Zviedrijas mazumtirdzniecības kompānijas ICA AB meitasuzņēmums. Baltijas valstīs Rimi Baltic pārstāvēts ar uzņēmumiem Rimi Latvia, Rimi Lietuva un Rimi Eesti Food. Latvijā šobrīd ir 31 Rimi lielveikali, 13 Rimi hipermārketi un 55 Supernetto veikali, kā arī Baltijas valstīs lielākais un modernākais izplatīšanas centrs, kas piegādā preces Rimi veikaliem visā Latvijā. Rimi Latvia šobrīd nodrošina darbu 5100 cilvēkiem.

Pircēju mērķa grupas.
Rimi Latvia gan paši veic pircēju aptaujas, gan pērk šos pakalpojumus no augsti kvalificētām kompānijām. Uzņēmumam ir konkrētas mērķa grupas, jo viņu pircēju auditorija tiek segmentēta. Pamatā mērķauditorija ir sievietes vecumā no 20-50 gadiem un ģimenes. Jo nenoliedzams ir fakts, ka tieši sievietes ir tās, kas rūpējās par ģimenes pavardu.
Kā rāda pircēju aptaujas, Rimi lielveikaliem ir pozitīvs tēls un 99% atpazīstamība mērķa auditorijā visā Latvijā.

Galvenie virzīšanas mērķi un uzdevumi.
Galvenais preču virzīšanas mērķis ir reklamēt veikalu Rimi. Tā vērtības, personīgu attieksmi, atbalstu latviešu ražotājiem. Rimi Latvia ir bijušas tādas reklāmas kampaņas, kā „tuvāk sirdij, tuvāk mājām”( tā liekot pircējiem saistīt Rimi ar to, ka tas pircējiem ir savējais); „Latvijas stāsti”( Lai atbalstītu un izceltu vietējos ražotājus, kā arī mudinātu Latvijas iedzīvotājus arvien vairāk izvēlēties Latvijas preces, Rimi turpina īstenot Latvijas ražotāju un zemnieku atbalsta politiku un 2008. g. rudenī uzsāka īpašu kampaņu "Latvijas stāsti". Rimi uzrunājis un apkopojis vairāku vietējo ražotāju un zemnieku dzīvesstāstus un interesantākos notikumus no viņu darba ikdienas.
RIMI Latvia galvenais nākotnes mērķis, uz kuru tiek balstīta visa turpmākā stratēģija, ir iekarot vēl lielāku Latvijas tirgus daļu un nostiprināt savas pozīcijas Latvijas lielveikalu tirgū. Kopš RIMI Latvia dibināšanas 2001.gadā un kompāniju ICA AB (Zviedrija) un KESKO FOOD Ltd. apvienošanas RIMI Latvia ir strauji paplašinājis savu darbību Latvijas tirgū. Saglabāt vadošās līdera pozīcijas Latvijas pārtikas tirgū, paplašinot lielveikalu tīklu visā Latvijā. Būt pircēju iecienītākajiem lielveikaliem, piedāvājot vispieprasītāko sortimentu, Latvijas pircējiem pieņemamas cenas un vislabāko klientu servisu.

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register