Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,66 (19%)
Discounted price*:
2,83
Purchase
Add to Wish List
ID number:535861
Author:
Evaluation:
Published: 14.11.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Šie uzņēmumi arī nodarbojas ar ēdināšanu un atpūtu pakalpojumiem un konkurē savā starpā tieši šajā darbības jomā.
Bārs „X” darbosies tirgus nozarē, kurā pastāv monopolistiskā konkurence. Ietekme cenu kontroles jomā ir ierobežota, tāpēc uzņēmums neizmantos cenu konkurenci kā galveno konkurences cīņas veidu. Protams “X” pielietos dažas cenu konkurences metodes. Firma variēs cenas, tādejādi cenšoties palielināt ieņēmumus. Piemēram, cenu noteikšana alkohola dzērieniem. Tiem dzērienu veidiem, kuru pašizmaksa ir zema, firma darīs lielāku uzcenojumu (dažkārt ap 60%), taču to cena paliks pieejama klientiem. Lielāks uzcenojums tiks uzstādīts arī alkoholiskiem dzērieniem ar augstu pašizmaksu. No šo alkoholisko dzērienu veidu pārdošanas radīsies papildieņēmumi, uz kuru rēķina firma varēs samazināt cenu pieprasītākajiem dzērieniem un tādējādi piesaistīt jaunus klientus. …

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Konkurences analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/535861

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register