Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:105614
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.03.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ierasts pirkšanas lēmums
Emocionālos ieradumus nevar mainīt pēķšņi, tādēl visbiežāl Iphone cienītāji nekādā gadījumā negrib pāriet uz Samsung vai jebkuru citu tālruni uz Android. Apple produkcijas patērētāji ir pieraduši pie šī zīmola un bieži vien, nespēj iedomāties savu ikdienu bez tās. Tāpēc, tie patērētāji, kas izvēlas Apple produkciju ir atkarīgi atjaunināt ierīču klāstu, piemēram katru gadu iegādāties jauno Apple iPhone telefonus vai austiņas, neatkarīgi no to cenas, neskatoties uz to, ka Apple konkurenti varētu būt izdevīgāki cenas ziņā. Patērētāji to apzināti izmanto , jo nevēlas mainīt savus pieradumus.

Īpašie pircēju rīcības modeļi (impulsīvais pirkums un dažādības meklēšana)
Kopumā pircēja rīcību un uzvedību ietekmē dažādi faktori – kultūras, sociālie, personīgie un psiholoģiskie. Tie arī nosaka, kāds pirkšanas uzvedības modelis būs noteicošais konkrētā mobilā tālruņa iegādē. Citi mēdz lēmumus pieņemt ātri, taču ne vienmēr tie izrādās pietiekami pārdomāti, tāpēc nereti šāda impulsīva lēmumu pieņemšana rada nožēlu, ka tika nopirkts nevēlama prece. Citi dzīvē vadās pēc intuīcijas un nevar paskaidrot, kā viņi nonākuši līdz izvēlei. Tādēļ dažreiz patērētājs var iegādāties Apple zīmola mobilo telefonu apkārtējo cilvēku ietekmēts, kaut gan pirmīt bija plānojis pirkt Samsung zīmola telefonu. Patērētāju lēmumu var mainīt dusmas, labs garastāvoklis un citas emocijas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1385048
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register