Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:190481
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.04.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Konkurenti ietekmē uzņēmumu tirgus izvēlē, mārketinga starpnieku un piegādātāju izraudzīšanā, preču sortimenta veidošanā un visā mārketinga darbības kompleksā.

Ir vairāki konkurences veidi:
vajadzību un vēlmju konkurence – cilvēki konkrētā brīdī no iespējamiem rīcības variantiem izvēlas, ko viņi vēlas darīt. Tā kā mūsu konkrētais piemērs ir opera, tad apskatām izvēli apmierināt garīgās vajadzības, labi pavadot laiku, atpūšoties.
vispārējā jeb funkcionālā konkurence – šajā gadījumā konkurē iestādes, kuras varētu apmierināt garīgās vajadzības.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1202939
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register