Uzņēmumam ir ļoti pārdomātas cenas sastādīšanas princips, piemēram, ir iespēja saņemt atlaidi ierīcei, ja pērk to kopā ar vēl kādu, respektīvi iegādājoties vairākas ierīces reizē, tādā veidā tiek uzkrāti punkti un par šiem punktiem patērētājs var saņemt bonusus, piemēram, nopirkt “Heets”, aksesuārus, vai pat jaunu ierīci. Uzņēmuma mājas lapā patērētājiem ir iespēja dalīties ar savu pieredzi izmantojot IOQS, līdz ar to uzņēmumam ir iespēja saņemt atgriezenisko saiti no klientiem. Šādā veidā uzņēmums spēj identificēt esošās problēmas un rast risinājumus, lai produkti tiktu pilnveidoti un palielinātu klientu apmierinātību. Konkrētajā uzņēmumā pavisam noteikti pastāv kontrolings. Pārdomāti tiek veiktas visas uzņēmuma darbības, pastāvīgi tiek analizēti pārdotās produkcijas rādītāji, jauno klientu piesaiste un tiek noteikti mērķi, kurus uzņēmumam jāsasniedz, lai uzlabotu ilgtermiņa efektivitāti un turpinātu veiksmīgu attīstību.…