Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:875125
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.03.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

90. gadu sākumā – vidū strauji pieaugušas kompāniju rūpes par to, kā viņus uztver viņu mērķa grupas. Aktīvi sāka veidoties Sabiedrisko attiecību nodaļas starp kuru mērķiem ir arī organizācijas tēla veidošana. Korporatīvais tēls jeb korporatīvais imidžs aizņem arvien lielāku ekonomistu, marketologu, žurnālistu, kultūrologu, politologu un lingvistu uzmanību visā pasaulē.
Korporatīvais jeb organizācijas imidžs ir organizācijas tēls sabiedrisko grupu uztverē. Pozitīvais tēls paaugstina komerciālas organizācijas konkurētspēju tirgū. Tas pievelk patērētājus un partnerus, paātrina pārdošanas tempus, un palielina to apjomus. Tas arī atvieglo organizācijas operāciju kārtošanu un piekļūšanu pie resursiem (finanšu, informācijas, cilvēku resursiem, materiāliem).
Pozitīvais tēls ir svarīgs ne tikai komerciālajam organizācijām. Valdības struktūrām tas nodrošina iedzīvotāju, biznesa un masu mēdiju atbalstu. Universitātēm, slimnīcām, fondiem – palīdz piesaistīt līdzekļus, kā arī labākos no iespējamiem resursiem.
Organizācijas tēla svarīgums stimulē veikt plašus pētījumus šajā jomā. Jau 1980.gadu sākumā vairāk nekā puse lielāko Lielbritānijas kompāniju veica tēla veidošanas temata pētījumus. Analoģiskus pētījumus Eiropā veic vairāk nekā 200 lielāko kompāniju. ASV korporatīva tēla uztveres analīzi pēta Fortune žurnāls, bet Austrālijā – National Business Bulletin.
Tēla veidošanas, atbalsta un optimizācijas darbi šodien tiek veikti ne tikai priekš organizācijām, personām, valstīm, bet arī priekš pasaules un valstu reģioniem. Tirgus un darba aktivitātes metožu globalizācija, globālo informācijas komunikāciju un jaudīgo lēmumu atbalsta sistēmu attīstība veicinājusi strauju, ar tēla veidošanu saistītu darbu svarīguma pieaugumu arvien daudzāku struktūru un organizāciju vidū.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register