Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:631850
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.03.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Extract

Ilgtermiņa līgumi ir sadarbības attiecības starp 2 organizācijās, kas turpinās ilgāku laika periodu. Tie bieži tiek saukti par stratēģiskajām aliansēm. Šādai apvienībai ir raksturīga vienošanās par to, ka 1 organizācija apņemas piegādāt otrai noteiktas izejvielas jeb materiālus, un tā savukārt apņemas turpināt iepirkumus no šī piegādātāja ilgākā laika posmā. Abas organizācijas noslēdz saistības kopīgi meklēt iespējas izmaksu samazināšanai un ražojuma kvalitātes uzlabošanai organizāciju produktu vērtības veidošanas ķēdē. Šādu stabilu ilgtermiņa attiecību nodibināšana dod partneru dalīborganizācijām iespēju sadalīt iegūto papildu vērtību, kas varētu arī tikt iegūta, ja organizācija realizētu vertikālās integrācijas stratēģiju, tanī pašā laikā izvairoties no daudzām birokrātiskām izmaksām, kas ir saistītas ar vairāku ražošanas ķēdes posmu pārvaldīšanu. Tāpēc ilgtermiņa līgumi ir laba alternatīva vertikālajai integrācijai, lai gan mainīgajos apstākļos šādas vienošanās kļūst arvien retākas.
Diversifikācija ir organizācijas darbības paplašināšana, iesaistoties jaunās darbības nozarēs. Izšķir 2 diversifikācijas stratēģiju veidus: saistītā diversifikācija un nesaistītā diversifikācija. Saistītā diversifikācija ir uzņēmuma jaunas darbības uzsākšana, kas ir saistīta ar esošajām organizācijas darbībām, vai arī uzņēmuma darbība nozarēs, kuru atsevišķi vērtības ķēžu posmi ir kopēji, kā, piemēram, ražošana vai mārketings. Nesaistītā diversifikācija ir darbības uzsākšana jaunā biznesa nozarē, kas nav saistīta ar esošajām organizācijas darbībām.
Organizācijas mērķis, izvēloties diversifikācijas stratēģiju, ir palielināt savu vērtību, taču pārāk plaša diversifikācija var panākt pilnīgi pretēju rezultātu un samazināt organizācijas vērtību. Diversifikācija var panākt pilnīgi pretēju rezultātu un samazināt organizācijas vērtību. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register