Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:233354
 
Evaluation:
Published: 05.05.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Extract

Boss, “Joshi” un vecākie komandas locekļi, “Senpai”, uzaicina komandu “Buka” vai jaunāko personālu “Kohai” uz ātrām vakariņām vai dzērienu. Uzaicinājums bieži notiek ar labiem nodomiem, lai dotu viņiem iespēju sarunāties, ja darbā būtu radušies kādi jautājumi. Japānā vispārpieņemts teiciens ir: “ja vēlaties ceļot augšup pa korporatīvajām kāpnēm, jums ir jādzer”. Tas bija tas, kā daudzi vecākās paaudzes darbinieki nodibināja attiecības un uzskatīja to par parastu uzņēmējdarbības veidu. (Japanese drink culture, 2015)
Japāņu korporatīvā kultūra ir ļoti īpaša un sava veida interesanta. It īpaši tādi aspekti, kā piemēram, ļoti stabilās ilgtermiņa attiecības, kas izriet no konservatīvās japāņu lojalitātes sajūtas. Pieklājība un uzmanība ir daļa no uz klientu orientēta pakalpojuma, kas ir visredzamākais Japānas uzņēmējdarbības kultūras aspekts. Visa Japāņu korporatīvā kultūra tika labi atstrādāta, lai Japāna būtu augsti vērtēts biznesa partneris mūsdienās.
Pēdējo desmit gadu laikā korporatīvā dzīve un kultūra ir daudz mainījusies. Darba vide ir elastīgāka un atbilst indivīdu vajadzībām atbilstoši viņu dzīvesveidam un dzīves posmam. Karjeras izmaiņas notiek biežāk un vieglāk. Ja viena korporatīvā kultūra nav piemērota virzīties uz priekšu un ir mazāk uzsvars likts uz attiecību veidošanu, kurām jānotiek visu mūžu. Lielākā daļa jaunās paaudzes, kas savu karjeru sāka šādā vidē ar lielāku brīvību, mēdz mazāk laika pavadīt kopā ar kolēģiem un vairāk koncentrēties uz dzīvi un attiecībām ārpus darba.
Faktiski daži Japānas uzņēmējdarbības kultūras aspekti, piemēram, ļoti stabilās ilgtermiņa attiecības, kas izriet no konservatīvās japāņu lojalitātes sajūtas pret uzticamiem partneriem un piegādātājiem, ir ļoti izdevīgi tiem ārvalstu uzņēmumiem, kuri saprot, kā peldēt ar Japānas kultūras paisumu nevis veltīgi cīnīties pret to. Pieklājība un uzmanība ir daļa no uz klientu orientēta pakalpojuma, kas ir visredzamākais Japānas uzņēmējdarbības kultūras aspekts.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −0,70 €
Work pack Nr. 1385849
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register