Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:121947
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.03.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Reklāma    4
  Reklāmas ietekme uz patērētājiem    4
  Krāsu nozīme    4
  Krāsu psiholoģija    5
  Gaismas psiholoģija reklāmā    6
  Formas psiholoģija    6
  Izmantotā literatūra    7
Extract

Gaismas psiholoģija reklāmā
Būtisks faktors labas reklāmas izveidē ir pareiza gaisma. Protams, ir vēl daudz citu svarīgu detaļu, kas ietekmē gala produktu, piemēram, mūzika, pareizs kameras novietošanas leņķis, scenārijs. Ne tikai Holivudas filmās būtisku uzmanību pievērš gaismai, bet arī reklāmās. Pareizs gaismas daudzums un tā pielietojums var radīt pareizo noskaņu un attieksmi.[11] Pētījumi pierāda, ka emocijas ir intensīvākas spilgtas gaismas ietekmē. Ne tik spilgta gaisma cilvēkiem liek pieņemt racionālākus lēmums. [12] Bet galvenais gaismas uzdevums ir izcelt un padarīt pievilcīgāku reklāmas objektu.

Formas psiholoģija
Tā kā cilvēka uztvere darbojas pēc gešalta principa, tad liela uzmanība tiek pievērsta visām detaļām. Formai ta pat kā jebkurai citai reklāmas detaļai tiek pievērta īpaša uzmanība, tiek pētīts kā cilvēks psiholoģiski uztver katru no figūram un kādām formām dod priekšroku. Noslēgtām, regulārām, simetriskā, vienkāršām un lakoniskām formām ir tendence izskatīties salīdzinoši izteiksmīgākām nekā sarežģītām figūrām. [4] Tāpēc reklāmas biznesā izmanto vienkāršas figūras.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register