Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:574629
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.04.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Apskatītā problēma: reklāma, kuras sava manipulācijas rakstura dēļ producē indivīda vēlmes. Tā izraisa frustrāciju, kuras avots reklāmas radītās, bet neapmierinātās vēlmes. Reklāma stimulē un atraisa neapzinātas, spontānas iegribas, pārvēršot tās par vajadzībām. Tāpat simulējot reklāmas radīto realitāti tā manipulē ar cilvēku prātiem, pakļauj tos. Kā darba teorētiskā bāze ir izmantotas Ž. Bodrijāra, Z. Deleza un F. Gvatari idejas .

Atslēgas vārdi:
Vēlmju ražošana, frustrācija, reklāma, simulakrs, lietas.

Kultūras uzskatu un nostāju sistēma šobrīd pārdzīvo radikālu pārorientāciju no kontrolējamām, pastāvīgām, paredzamām rīcībām un objektiem uz gaistošām iedomu konstrukcijām – fantasmu, sapņainu tēlu, vēlmju kopums, to, kas vārdos nav izsakāms1.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1196073
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register