Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:967979
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.07.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Organizācijas katru dienu sastopas ar „krīzēm”, piemēram, neapmierināti klienti vai ugunsgrēks rūpnīcā, tomēr ne visus notikumus ar negatīvu pieskaņu var saukt par krīzēm, jo svarīgi ir atšķirt, kas ir vienkārši problēma un kas – krīze.
Bland (1998:5) kā vienu no visatbilstošākajām krīzes definīcijām min: „Krīze ir nopietns incidents, kas ietekmē, piemēram, cilvēku drošību, apkārtējo vidi un/vai produktus, vai korporatīvo reputāciju, un kuru ietekmē negatīva publicitāte. Iespējams, ka pati vienkāršākā krīzes definīcija ir „negaidīta, slikta publicitāte”. Un parasti tā arī notiek, ka tieši negatīvā publicitāte nogremdē organizāciju, nevis postījums, kuru ir radījusi pati krīze.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register