Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:287518
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1.Ko nozīmē jēdziens „negaidīta slikta publicitāte”?
Jēdzienu „negaidīta slikta publicitāte” bieži izmanto kā sinonīmu jēdzienam „krīze”. Pārsvarā šī „negaidītā sliktā publicitāte” ir tāda publicitāte, kas spēj „nogremdēt” organizāciju vai kompāniju, taču tā nav krīzes bojājums vai krīzes negatīvās sekas.
2.Kādas kopīgas iezīmes varētu piedēvēt tiem notikumiem, ko sauc par krīzi?
Lai arī krīzes ir ļoti dažādas un atšķirīgas, tām ir arī kopējas iezīmes:
Ir vajadzīgs kāds, ko vainot jeb grēkāža meklēšana.
Ir kaut kas, ar ko tiek riskēts jeb kaut kas ir „likts uz spēles”, piemēram, reputācija, finansiālie ienākumi, peļņa, izdzīvošana.
Kāds to uzzina.
3.Kādas ir tipiskās krīzes pēc Blanda (Bland) un kādi ir to tipiskie iemesli (avoti)?
Tipiskākās krīzes ir:
Produkcijas atsaukšana defektu vai izspiešanas gadījumā;
Dzīvību apdraudoši incidenti, negadījumi;
Bailes par veselību;
Kaitējums apkārtējai videi;…

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register