Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:105088
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. Menedžmenta funkciju raksturojums.
Plānošana – lēmums par to, kas jādara, kad, kā un kas to izdarīs;
Organizēšana – organizācijas resursu koncentrēšana, sadale un koordinēšana, lai izpildītu noteikto plānu;
Motivēšana – ietekme uz organizācijas darbiniekiem ar īpašām metodēm, lai viņi efektīvāk strādātu;
Kontrole – uzrauga plāna izpildi, reāģējot uz izmaiņām.
Vadīšana un lēmumu pieņemšana – caurvij visus 4 iepriekšējos elementus. Nepieciešama, lai veiktu iepriekšējās funkcijas.

2. Organizācijas resursi, iekšējā un ārējā vide.
Organziācijas Resursi:
Cilvēkresursi (darbinieki, menedžeri)
Finanšu resursi (ilgtermiņa, īstermiņa)
Materiālu resursi (pamatlīdzekļi, izejvielas, gatavā produkcija, tehnika)
Informācijas resursi (lēmumu pieņemšana, nepieciešamie dati un informācija, kuru uzņēmums izmanto, lai “aizsniegtu” klientu.
Iekšējā vide - Organizācijas iekšējā vide ir galvenie organizācijas darbības nosacījumi un faktori:
Mērķi (stratēgija, misija, vīzija, mērķi un uzdevumi);
Darbinieki (viņu zināšanas, iemaņas, prasmes, uztvere);
Struktūra (darba dalīšana, funkciju sadale, izpilde un kontrole);
Organizācijas kultūra (vērtības, motivēšana, menedžmenta stils);
Tehnologijas (iekārtu izmantošana, informācijas sistēmas).
Ārējā vide:
Klienti
Piegādātāji/ sadarbības partneri
Konkurenti
Likumdošana
Sabiedriskās organizācijas
Mediji

3. Nozīmīgākās menedžmenta teorijas.
Klasiskā menedžmenta teorija - Baltīta uz ražošanas un efektivitātes modeli;
Administratīvā menedžmenta teorija - Jāievieš stingra disciplīna;
Birokrātiskā vadības teorija – organizācija ir dalīta tipos; Birokrātijas teorijā viss ir stingri noteikts.
Cilvēcisko attiecību menedžmenta teorija - darba ražīgumu ietekmē visu darbinieku informētība, cilvēku saskarsme.
Motivēšanas teorija - ar motovēšanu var izmainīt cilvēka rīcību. Nozemākajām vajadzībām tiek apmierinātas uz augšu.

4. Kultūras menedžmenta un kultūras menedžera jēdzienu raksturojums.
Kultūras menedžments – kultūras organizāciju/projektu vadīšana un mākslinieku producēšana izmantojot menedžmenta paņēmienus, kas pielāgoti kultūras nozarei.
Kultūras menedžeris – starpnieks starp kultūras produkta radītāju un tā patērētāju.

5. Kultūras produkta jēdziena raksturojums. -
Kultūras produkts iedalās :
1. Prece (materiāla lieta) – grāmata, glezna, disks utt.
2. Pakalpojums (nemateriāls lielums) – koncerts, izrāde, izstāde utt.
Kultūras produkta specifiskās iezīmes:
1. augsta pašizmaksa;
2. nav pirmās nepieciešamības produks;
3. Neliels tirgus (Latvijā).

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −18,41 €
Work pack Nr. 1324357
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register