Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:581117
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmas avots ir žurnāls Pastaiga. Manuprāt, reklāma ir ievietota ar nolūku sasniegt konkrētu patērētāju grupu. Jo žurnālu lasa, tādi VIP personi.
Reklāmā attēlots ir vīrietis elegantā un stilīgā, kā arī kvalitatīvā uzvalkā. Bet viņiem ir arī apakšveļa, kur attēlota sieviete.
Produkti ir līdzekļi, kas palīdz izteikties. Kā tāds, produkts atspoguļo vērtības, kuras ir svarīgākās patērētājiem. Tirgotāji cenšas savus produktus asociēt ar sasniegumu, individuālisma vai personīgās attīstības simboliem. Piemēram, XMI reklāma savieno apģērbu ar paaudzi X, kurai raksturīga pašizteikšanās. Šis mēģinājums ir asociēt produktu ar jaunību, brīvību un individuālismu, kuras ir svarīgas vērtības šim jauniešu veikalam. …

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register