Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:700286
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Ir ieviestas piecas produktu simboliskās lomas, kas atspoguļo kultūras vērtības:
1.produkti ir līdzekļi, kas savieno sociālo statusu. Produkti bieži vien raksturo patērētāju sociālo statusu. Statusa simboli var būt, piemēram, Gucci šalle, Mercedes mašīna vai Rolex pulkstenis. Centrālajās pilsētās, tāpat svarīgi statusa simboli var būt, piemēram, pāris Air Jordan sporta apavi. Tirgotāji cenšas ieviest savu produktus kā prestiža simbolus, vai arī mērķē uz bagāto biznesa varu vai centrālo pilsētu jauniešiem. [2., 417]

Šeit kā piemēru var minēt HUGO BOSS apģērbu līniju vīriešiem BOSS (skat. pielikumu 1). Tas ir zīmols, kas komentārus neprasa.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register