Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:568139
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Kultūras industrija ir radījusi tehnoloģiskus jaunizgudrojumus, kas padarījuši individuālās apziņas kontroli vienkāršu – radio “padara visus dalībniekus par klausītājiem un autoritatīvi ievirza tos pārraides programmās, kuras visas ir vienādas…”
Adorno īstajai mākslai pretstatīja kultūras industriju, kas cilvēkos kultivē mākslīgas vajadzības. Tādējādi cilvēki kļūst pasīvi un aizmirst par savām īstajām vajadzībām – brīvību, radīšanas prieku, cilvēka gara potenciāla maksimālu izpaušanu. Kultūras industrijā cilvēkam pietiek ar mākslīgi radītām vajadzībām, jo tās ir viegli apmierināt.
Lai gan kultūras industrija nenoliedzmi spekulē uz patērētāju miljoniem, viņiem to apzinoties un arī neapzinoties, masas tomēr nav primārās, bet gan sekundārās. Tās nav aprēķinu objekts. Masas nav kultūras industrijas mērlīdzeklis, bet gan tās ideoloģija.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register