-
Kvalitātes menedžments
Vispārīgās prasības Organizācijai ir jāizveido, jādokumentē, jāievieš un jāuztur kvalitātes pārvaldības sistēma un nepārtraukti jāuzlabo tās efektivitāte saskaņā ar Starptautiskā standarta prasībām. Jāidentificē procesi, kas nepieciešami kvalitātes pārvaldības sistēmas izmantošanai visā organizācijā. jānosaka procesu secība un savstarpēja saistība. jādefinē kritēriji un jānosaka metodes, kuras nepieciešamas, lai būtu efektīva šo procesu darbība un vadība. jānodrošina informācijas un resursu pieejamība, kas nepieciešama procesu darbībai. Jāuzrauga, jāmēra un njāanalizē šie procesi. Jāievieš nepieciešamās darbības un nepārtraukta procesu uzlabošana, lai sasniegtu plānotos rezultātus. Saskaņā ar šīm Starptautiskā standarta prasībām organizācijai ir jānodrošina procesu vadība. Prasības dokumentācijai Kvalitātes pārvaldības sistēmas dokumentācijai ir jāietver: dokumentēti kvalitātes politikas un mērķu paziņojumi, kvalitātes rokasgrāmata, šī Starptautiskā standarta pieprasītās dokumentētās procedūras, nepieciešamie dokumenti, kas nodrošinātu efektīvu organizācijas plānošanu, darbību un procesu vadību. Protokoli, kurus pieprasa šis Starptautiskais standarts. Dokumentēta procedūra- tā ir izstrādāta, dokumentēta, ieviesta un uzturēta. Dažādās organizācijās dokumentācijas apjoms var atšķirties un ir atkarīgs no organizācijas lieluma un darbības veida, procesu sarežģītības pakāpes un to savstarpējās saistības, personāla kompetences. Jāsaka , ka dokumentācija ir vienīgā liecība par to , ka uzņēmums ir “izgājis cauri” sertifikācijas procesam. Dokuments ir tas, ar kura palīdzību tiek pierādīts vai uzņēmums ir sertificējies vai nē . Dokumentācija un procedūru apraksts ir ļoti komplicēts process, kurš prasa lielu laika patēriņu, bet bez kura nav iedomājams standartizācijas process. sakārtota dokumentācija ir reālais pamats uzskatam par uzņēmuma “nopietnību” un profesionalitāti ne tikai pret savu iekšējo sakārtotību , bet arī attiecībā pret klientiem un produkcijas patērētājiem. Kvalitātes rokasgrāmata Tātad, galvenais mērķis, kuru jāsasniedz uzņēmumā ieviešot kvalitātes sistēmu ir kvalitātes rokas grāmata. Tā ir uzņēmuma filozofija un politika. To var panākt, pirmkārt, jau apzinoties kā nepieciešams organizēt darbu, kā darba instrukcijas pielietot praksē. Principi un stratēģijas nosaka visu par procedūrām– ko, kad,, kur kas? Organizācijai jāsastāda un jāuztur kvalitātes rokasgrāmata, kas ietver darbības sfēru, ieskaitot detalizētu informāciju un pamatojumu jebkuriem izņēmumiem. izstrādātās dokumentētās procedūras vai atsauces uz tām, procesu savstarpējo saistību. Kvalitātes rokasgrāmat pilda arī ieviešanas, apmācību un organizācijas kvalitātes sistēmas demonsrēšanas līdzekļu lomu. Dokumentu vadība ir nepieciešams izveidot dokumentētu procedūru, kas definē kāda vadība ir nepieciešama: dokumentu atbilstība pirms to izdošanas; dokumentu caurskatīšana, aktualizēšana un atkārtota apstiprināšana; lai nodrošinātu, ka ir identificētas dokumentu izmaiņas un spēkā esošais rezvīzijas statuss; lai nodrošinātu, ka atbilstošo dokumentu spēkā esošās versijas ir pieejamas to lietošanas vietās; dokumenti tiek saglabāti salasāmi un viegli identificējami; lai nodrošinātu ārējās izcelsmes dokumentu identificēšanu un to izplatīšana vadīta, lai aizsargātu nederīgu dokumentu lietošanu un identificētu tos aiširīgā veidā, ja šos dokumentus saglabā jebkuram mērķim. Dokumentācijas kontrole pārskatīts, apstiprināts, virsraksts, nosaukums, nummurs, atsauces, versija, kam, kur. Pārvaldības pārskate augstākajai pārvaldībai plānotos intervālos ir jāpārskata kvalitātes pārvaldības sistēma, lai nodrošinātu tās nepārtrauktu piemērotību, atbilstību un efektivitāti. Pārskatē ie jāiekļauj uzlabošanas iespēju novērtēšana un kvalitātes pārvaldības sistēmā nepieciešamās izmaiņas, ti skaitā kvalitātes politiku un mērķus. Pārvaldības atbildība vadības saistības, orientācija uz klientu, kvalitātes politika, plānošana, atbildības pilnvaras un saraksti. augstākai pārvaldībai ir jāapliecina savas saistības kvalitātes pārvaldības sistēmas izstrādāšanā, uzlabošanā un nepārtrauktas efektivitētes uzlabošanā. Augstākai pārvaldībai jānodrošina, lai klientu prasības tiktu apmierinātas ar mērķi panākt klientu apmierinātību. Kvalitātes politika, kas atbilst organizācijas mērķiem, ietver izpildīt nepieciešamās prasības un panākt kval.sist. nepārtrauktu efektivitātes uzlabojumu, kvalitātes politika izskaidrota un izprasta organizācijā, pārskatīta tās piemērotības noskaidrošana. Augstākajai pārvaldībai jānodrošina atbilstoša komunikācijas procesu izveidošana starp dažādiem tās līmeņiem un funkcijām. Kvalitātes pārvaldība organizē tādus kvalitātes pasākumus, kā kvalitātes nodrošināšanu, kvalitātes vadību un kvalitātes uzlabošanu. Par kvalitāti ir atbildīgi visu līmeņu vadītāji un to vad uzņēmuma augstākā vadība. Augstākās vadības galvenais uzdevums ir uzņēmuma kvalitātes politikas un kvalitātes mērķu noteikšana.
…
Smalks špikeris eksāmenā kvalitātes menedžmentā
- Kvalitātes menedžments
- SIA “X” kvalitātes politika
- Solāriju pakalpojumu kvalitātes nodrošināšana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA “X” kvalitātes politika
Summaries, Notes for secondary school7
-
Menedžments
Summaries, Notes for secondary school4
-
Kvalitātes sistēmas ieviešana uzņēmumā
Summaries, Notes for secondary school3
-
Kvalitātes sistēmas procedūra
Summaries, Notes for secondary school3
-
Kvalitātes kontrole
Summaries, Notes for secondary school2