Vispārīgie mērķi ex - post
Intervences loģika
Nodrošināt vienotu, stratēģisku, efektīvu un atklātu pieeju publiskās pārvaldes procesu īstenošanā, ieviešot KVS, īpaši atbalstot tās institūcijas, kas sniedz pakalpojumus uzņēmējdarbības, nodarbinātības un sociālās politikas jomā valsts līmenī, saskaņā ar 2008. gada 02. jūnija MK noteikumiem Nr. 395.
Objektīvi pārbaudāmie sasniegumu rezultāti
- Sakārtojot iekšējos procesus, pārvaldes pakalpojumi, darbība tiks vadīta mērķtiecīgi.
- Pārskatot esošo darbības praksi ir iespēja samazināt kļūmju un reklamāciju skaitu.
- Tiks panākta pārvaldes iespēju pilnīgāka realizācija klientu un sadarbības partneru labā.
- Tiks apzināti un optimizēti visa veida resursi.
- Tiks uzlabota darbinieku komunikācija.
- KVS projekta ieviešana.
Pārbaudes avoti un paņēmieni
- Sākotnējās situācijas analīze un apmācība.
- Kvalitātes vadības politikas izstrāde un pārvaldes mērķu un uzdevumu noteikšana.
- Vadības procesu savstarpējās mijiedarbības noteikšana, aprakstīšana, ieviešana un pilnveidošana.
- Preventīvo darbību noteikšana.
- Vadības pārskatu organizēšana
Projekta mērķi
- Nodrošināt pakalpojumu, kas atbilst vai pārspēj klientu vēlmes
- Nodrošināt visas pārvaldes līmeņu iesaistīšanos kvalitātes uzlabošanas pasākumu plānošanā un ieviešanā
- Definēti pakalpojumi
- Konkrēti pakalpojumu parametri
- Konkrētu kļūdu kompensācijas iespēju izstrāde
- Pārvaldes kvalitatīvā darbības projekta komandas plānošana
- Darbinieku atsaucība
- Darbinieku ieteikumi un novērojumi kvalitātes uzlabošanai.…