Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:799808
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Uzņēmumam, ražojot preces, ļoti svarīga ir patērētāja apmierinātība ar preci vai pakalpojumu. Uzņēmēja uzdevums ir nodrošināt patērētāja “iegribas”, un visizšķirošākā ir kvalitāte, kas raksturo konkrēto preci vai pakalpojumu.

Kvalitāte ir objekta vai vienības (darbība, process vai produkts) raksturotāju kopums, kas nosaka spēju apmierināt noteiktās vai paredzētās vajadzības. Šie raksturlielumi, tāpat kā paši objekti, rodas ražošanas procesā. Lai sasniegtu vēlamo produktu kvalitāti, ir jākontrolē produktu ražošana. Visas pārējās darbības funkcijas, kas nosaka kvalitātes politiku, mērķus un atbildības, un to ievieš ar sekojošiem līdzekļiem: kvalitātes plānošana, vadība, kvalitātes nodrošināšana un kvalitātes uzlabošana kvalitātes sistēmas ietvaros. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register