Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:640702
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.06.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Mārketinga pētījuma procesā lielākā daļa jautājumu ir paredzētas tam, lai izprastu un paredzētu patērētājus un to attieksmi. Atbildes uz pētījuma jautājumiem var palīdzēt uzņēmumiem izstrādāt īpašus produktus vai pakalpojumus, kas varētu apmierināt mērķauditorijas vajadzības.
Nereti pircēju attieksme pret produktu vai pakalpojumu tiek veidota no informācijas, kas ir pieejama tam, jūtām un paredzamās uzvedības. Tādējādi nav brīnums, ka uzņēmuma menedžments vēlas izprast un kaut kādā veidā ietekmēt patērētāju uzvedību. Patērētāju uzvedība nav nemaz tik viegli ietekmējama un maināma, tomēr iespējamāka ir patērētāju attieksmes maiņa..
Mērinstruments
Mērinstruments (scales) ir galvenais rīks, kas tiek izmantots pētījuma anketās informācijas iegūšanai. Mērinstruments mēra izteiktā viedokļa līmeni, respondenta izjūtu pakāpi par konkrēto jautājumu vienā vai otrā virzienā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register