Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:924304
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reāla mārketinga plāna sagatavošanai ir jāzin precīzs, kvantitatīvi izteikts uzņēmuma mērķis gadam un arī ilgākam laika periodam nākotnā. Ja mērķis nav formulēts, tad mārketinga plānu praktiski nav iespējams izstrādāt. Otrajā pakāpienā jānovērtē uzņēmuma patreizējā mārketinga kvalitāte: vai darbinieki ir pietiekami kvalitatīvi, kādus mārketinga elementus un kā izmanto, kāda ir šajā sakarā mārketinga stratēģija – tātad jāveic mārketinga audits. Pēc tam, kad audits ir veikts un ir sagatavots audita pārskats, jāizzina uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudi, lai turpmāk savas stiprās puses vērstu pret konkurentu vājajām pusēm un lai stiprās puses maksimāli liktu lietā iespēju izmantošanai. Šim nolūkam izstrādā stipro un vājo pušu, kā arī draudu un iespēju, tas ir, SVID matricu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1143912
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register