Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:317950
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Lai mārketinga pētījums būtu pēc iespējas plašāks un pilnīgāks, ir jāveic maksimāli precīzi un pareizi pētījuma organizēšanas sagatavošanas darbi.
Pētījuma daba.
Mārketinga pētījuma datus, parasti vāc personas , kuras tā īsti neko nesaprot no paša pētījuma specifikas. Ir divu veidu iespējas , lai vāktu datus: noslēgt līgumu ar mārketinga pētījumu aģentūru; vai darīt to pašu spēkiem. Jebkurā gadījuma ir jāizmanto kāda nopētāmajām vidēm ( pasta intervija, datorizēta, novērošana un intervēšana, mājās intervija) kā arī biroja vide(telefons, pasts, e-pasts un interneta aptaujas) Parssti cilvēkiem , kuri vāc datus, kā jau minēju ir maza pieredze šajā jomā tiem var nepiemist arī vajadzīgās ētikas normas , kuras jāievēro strādājot ar respondentu.1
Datu vākšanas process.
Datu vākšanas procesa norisē ir izdalāmi vairāki posmi:
Darba ņēmēju atlase;
Apmācība potenciālajiem datu vācējiem;
Uzraudzība datu vācējiem;
Darba apstiprināšana uz vietas;
Datu vācēju novērtēšana.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,98 €
Work pack Nr. 1239769
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register