Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:516650
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.01.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Viens no veidiem, kā piesaistīt tūristus ir izveidot interesantus tūrisma piedāvājumus, tādus, kas nav pieejami citās valstīs un ir unikāli, kas veicinātu tūristus doties tieši uz Latviju, piemēram, viens no tādiem jau esošajiem piedāvājumiem ir Karostas cietums Liepājā. Bet šādu interesantu piedāvājumu Latvijā ir maz, to atzīst arī tūrisma asociācijas jaunais priekšsēdētājs Artis Gustovskis, kurš min, ka Latvijas uzņēmēji līdz šim vēl nav iemācījušies veidot interesantus tūristu piesaistes produktus un, ka Latvijas tūrisma uzņēmējiem daudz vairāk jāmācās, jāstrādā un jāsaredz tālāk, lai atrastu interesantākās "pērles", kuras piedāvāt citu valstu ceļotājiem.5
Konkrēti viena no šī brīža aktuālākajām problēmām, kas ,protams, skar ne tikai tūrisma nozari, bet arī visu valsti kopumā ir „airBaltic” reisu atcelšana un reisu skaitu samazināšana. Pēc tūrisma aģentūras "Carlson Wagonlit Travel/Kaleva Travel" direktores Irēnas Riekstiņas domām plāni samazināt lidojumu skaitu tūrisma nozares darbību patlaban ietekmēs katastrofāli. Riekstiņa skaidro, ka "Bet šāda reisu samazināšana radīs problēmas tūrisma kompānijām, kurām izstrādāti konkrēti maršruti, kuros kā transporta nodrošinātājs ir "airBaltic". Problēmas sagādās šo rezervēto ceļojumu pārcelšana, jo līdz ar situācijas pasliktināšanos pirms vairākiem gadiem no Rīgas aizgāja lielākā daļa citu valstu aviokompāniju, līdz ar to izvēles iespējas patlaban ir ļoti ierobežotas, un tas sagādās problēmas klientiem," sacīja Riekstiņa. Asociācijas viceprezidente uzsver, ka šajā gadījumā zaudētāji būs ne tikai Latvijas ceļotāji, bet "airBaltic" pakalpojumu izmantotāji arī Lietuvā un Igaunijā. 6
Kopumā jāsaka, ka tūrisma biznesu Latvijā nopelnīt var, un tūrisma nozare Latvijā ir salīdzinoši pelnoša, tikai Latvijā ir problēmas ar tūristu piesaistes kampaņām. Pārāk maz tiek izmantoti sociālie tīkli, kuros mūsdienās ir neierobežotas iespējas reklāmai. Izmantojot visas mūsdienu sniegtās iespējas, ir iespējams Latviju padarīt par tūristiem interesējošu un populāru valsti, kuru viņi grib apceļot pilnībā un šeit arī atgriezties.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register